6 vakanties in Methoni. Zoek bij 193 aanbieders tegelijk!

PenkeHallo, ik ben Penke. Ik heb voor jou 6 vakanties in Methoni, Griekenland gevonden. Ik ben onafhankelijk & onpartijdig. Gebruik het filter en zoek bij 193 aanbieders tegelijk om te boeken voor 2024/2025.
Vanaf€560

Methoni, Griekenland

Op slechts 3 minuten lopen van het heerlijke strand van Methoni, ligt het net gerenoveerde Achilles Hill Hotel. Maar er is nieuws! Vanaf de zomer heeft dit verzorgde hotel een eigen zwembad. Dus het is ook mogelijk om een verfrissende duik in het water te nemen bij het hotel zelf. De inrichting is stijlvol en beschikt naast een terras met prachtig uitzicht ook over een leuke bar. Alle kamers zijn voorzien van een balkon met zeezicht. Dat wordt genieten!

Vanaf€497

Methoni, Griekenland

Het Achilles Hotel ligt in het historische stadje Methoni, in het zuiden van de Peloponnesos. Het hotel is een echt familiehotel en staat bekend om zijn gastvrijheid en persoonlijke service. De kamers van het Achilles Hotel zijn ruim en comfortabel. Ze zijn allemaal voorzien van airconditioning, een eigen badkamer en een balkon of terras met uitzicht op de stad of de zee. Het hotel ligt op slechts 5 minuten lopen van het Venetiaanse kasteel en 12 minuten lopen van het strand. De omgeving is ideaal voor wandelaars, fietsers en natuurliefhebbers. Geniet van de zon, de zee, het strand en het prachtige achterland!

Vanaf€685

Methoni, Griekenland

De zweetdruppeltjes lopen langs mijn gezicht. Wat een hitte! Gelukkig ben ik bijna bij het hotelletje waar ik verblijf. Nog een klein stukje lopen. Eenmaal aangekomen pak ik snel mijn zwemspullen bij elkaar en zoek verkoeling in het zwembad. Heerlijk! Na een klein uurtje rondslenteren in Methoni heb ik dat wel verdiend.Tijdens het zwemmen, geniet ik van het zeezicht. In de verte zie ik Methoni liggen, het stadje waar ik vanochtend was. Het is een gezellig, pittoresk dorpje. Ik ben naar het kasteel van Methoni geweest en heb heel wat prachtige foto's gemaakt van het uitzicht.Vanavond ga ik weer aan het knusse barretje naast het zwembad zitten. Gisteren was het heel gezellig, alleen had ik net de mooie zonsondergang gemist. Maar ik krijg gelukkig vanavond weer een kans. Dat wordt een betoverend plaatje, de zon die zich als het ware onderdompelt in zee!

Vanaf€961

Methoni, Griekenland

Op een ligbedje aan het zwembad geniet ik van de Griekse zon en de prachtige ligging van dit fijne verblijfje. Wat een unieke plek; tussen de blauwe zee, gouden stranden en groene natuur. In perfecte harmonie... Wat brengt dit een rust, hier wil ik nooit meer weg. Carlos Mansion is omringd door een groene tuin, gevuld met aromatische planten en Griekse kruiden. Ik voel me bevoorrecht dat ik mag verblijven op zo'n fijne plek.De eigenaren van Carlos Mansion zijn echte Grieken; enorm gastvrij. Dat zorgt er onder andere voor dat ik me hier direct thuis voel. De suite die ze me hebben gegeven ziet er prachtig uit. Een moderne inrichting, waarbij comfort een van de focuspunten is. Ik ga even op het bed liggen en ik droom er zo op weg. Hier zal ik vast en zeker goed slapen! In de avond zoek ik een van de authentieke taverna's in Methoni op. Vanavond kies ik voor een wat minder bekend gerecht, gemista, oftewel gevulde paprika's en tomaten afgetopt met feta-kaas. Onder het genot van een Griekse rode wijn... Wat een geluk!

Vanaf€750

Methoni, Griekenland

Mijn voeten worden één met de aarde, mijn ademhaling is rustig en mijn houding is actief. In mijn gedachte tel ik tot drie en dan open ik mijn ogen. De prachtige omgeving van Afentiko Pigadi verbaast me elke keer weer. Omringd door de olijfbomen volg ik een yogales op het grote yogaplatform in de tuin. In de verte is de azuurblauwe Ionische zee te zien. De zee is net zo rustig en kalm als ik vandaag.Puur is het juiste woord voor het gevoel dat ik ervaar bij Afentiko Pigadi. De villa's lijken op te gaan in het landschap van Peloponnesos, doordat ze zijn gebouwd met stenen uit de omgeving. Afentiko Pigadi heeft meerdere villa's waar je heerlijk tot rust kunt komen. In de tuin loop ik langs het ruime zwembad omringd met sinaasappel- en citroenboompjes. Onderweg naar mijn villa word ik verrast door de geuren van lavendel, tijm en oregano. Aangekomen in mijn villa maak ik een ontbijtje in het keukentje. Ik plof neer op de witte bank en geniet van het mooie interieur in de villa. De witte details gecombineerd met natuurlijke tinten hebben een frisse en ontspannen uitstraling. Vanmiddag ga ik met de fiets naar strand. Ik vind het hier heerlijk.

Vanaf€799

+3.4km Kamaria, Griekenland

Langzaam rijd ik steeds verder bergopwaarts. Ik passeer verschillende kleine dorpjes en de omgeving wordt steeds rustiger. Niet veel later arriveer ik bij de ingang van Abelia Villas. Ik parkeer mijn auto in de schaduw van een van de vele bomen en stap uit. Ik betrap mijzelf op een diepe zucht. Een zucht van geluk. Wat is het hier mooi en rustig… Op dat moment komt de eigenaar aanlopen. “Hallo Eliza, ik ben blij om je te zien! Loop maar met mij mee, dan laat ik je alles zien.” Ik voel mij meteen thuis, het lijkt wel alsof ik hem al jaren ken... Terwijl we rustig verder lopen kijk ik vol verbazing om mij heen. Op dit mooie stuk land staan drie gebouwen en er is ook nog eens een heerlijk zwembad. Er is ruimte en privacy in overvloed. Bij het eerste gebouw staan we stil. “Hier is jouw logeerplekje voor de komende week Eliza.” Samen lopen we naar binnen. Wauw… dit modern ingerichte appartement is prachtig. Wanneer ik mijn balkondeuren open sla is het plaatje compleet. Ik heb een prachtig uitzicht over de zee en het zwembad. Dit wordt een heerlijke week…

Vanaf€559

+6.5km Finikounda, Griekenland

Op een mooie, rustige locatie in Finikounda vind je de trendy ingerichte Appartementen Enpy. Dit heerlijke complex ligt op korte loopafstand van zowel het strand als van het leuke centrum en is ideaal voor families met kinderen. Alle studio's zijn ruim en licht ingericht en voorzien van een moderne badkamer, een kleine kitchenette en een balkon met tafel en stoelen. Voor een leuke taverne of een mini supermarkt voor je dagelijkse boodschappen kun je terecht in het pittoreske centrum van Finikounda, dat op slechts 200 meter afstand ligt.

Vanaf€553

+6.5km Finikounda, Griekenland

Bij Panorama Resort worden we in de watten gelegd… Het vriendelijke personeel doet er echt alles aan om het hier naar je zin te maken en zijn behulpzaam. Erg fijn als je gewoon zorgeloos wilt genieten tijdens je vakantie. We hebben een mooie, comfortabele kamer en vanaf ons balkon kijken we zo uit over de prachtige zee en de tuin met het heerlijke zwembad. Ook als we aan het zwembad liggen, kunnen we genieten van het schitterende uitzicht… Wij begrijpen de naam Panorama Resort wel! We zijn zo in het charmante vissersdorpje Finikounda… Wat een leuke plaats! De warme Griekse gastvrijheid en het langzame levenstempo zijn twee dingen die hier meteen opvallen. Dit bevalt ons wel en is ideaal voor een gezellige maar ook relaxte vakantie!

Vanaf€553

Vanaf€860

+6.7km Finikounda, Griekenland

Verblijven in een aangename accommodatie in Finikounda? Hotel Golden Sun is een comfortabel 3-sterren hotel, perfect voor een fijne vakantie. Ruim 26 reizigers beoordelen Hotel Golden Sun gemiddeld met een 8. Meer weten? Bekijk dan nu de foto[APOSTROPHE]s en beoordelingen van Hotel Golden Sun, voor meer informatie! Ben jij toe aan een heerlijke vakantie in Griekenland? Boek jouw vakantie naar Hotel Golden Sun vandaag nog!

Vanaf€603

+7.4km Finikounda, Griekenland

Op een prachtige locatie, direct aan het strand van Finikounda ligt het fijne familiehotel Golden Sun. Met verzorgde kamers, een panoramisch uitzicht op de baai en het dorp en een schitterend groot zwembad is dit een ideale plek om te verblijven! In het sfeervolle vissersdorpje Finikounda vind je een aantal leuke restaurantjes, waar je 's avonds kan genieten van een heerlijk Grieks diner. Maar ook Hotel Golden Sun beschikt zelf over een leuk restaurant waar je kunt lunchen of dineren.

Vanaf€1.042

+7.4km Finikoundas, Griekenland

Dit comfortabele hotel is ideaal voor gezinnen. Het bevindt zich in Finikounta. Het etablissement ligt op 1000 meter van het stadscentrum waardoor alle bezienswaardigheden gemakkelijk te bereiken zijn. Het etablissement ligt op wandelafstand van de belangrijkste uitgaansgebieden. De klanten beschikken binnen een straal van 150 meter over uitstekende vervoersverbindingen die hen in staat stellen de omgeving te verkennen. Het dichtstbijzijnde strand bevindt zich op 10 meter van het etablissement. De gasten verblijven op 5. 5 kilometer van de luchthaven. De accommodatie ligt op 1000 meter van de haven. In totaal staan er 70 slaapkamers ter beschikking van de gasten. Golden Sun werd volledig gerenoveerd in 2013. Het hotel beschikt ter plaatse over een wifi-internetverbinding. Wie in dit etablissement verblijft, kan genieten van het gemak van een receptie die 24 uur per dag geopend is. Er zijn geen kinderbedjes beschikbaar in deze accommodatie. Daarenboven heeft Golden Sun milieuvriendelijke maatregelen getroffen om de impact op het milieu te minimaliseren en is het in het bezit van een certificering. Deze accommodatie is trots op het gevarieerde aanbod van dineervoorzieningen die heerlijke, culinaire specialiteiten serveren. De klanten hoeven het etablissement niet te verlaten om van een heerlijke maaltijd te kunnen genieten. De accommodatie beschikt over verschillende culinaire opties. Sportliefhebbers kunnen genieten van het vrijetijdsaanbod in dit etablissement. De accommodatie beschikt over een entertainmentprogramma en vrijetijdsactiviteiten voor het gemak van de gasten. Het etablissement kan een bedrag aanrekenen voor sommige van deze services.

Vanaf€574

+10.4km Pylos, Griekenland

Verblijven in een aangename accommodatie in Pylos? Hotel Karalis City is een comfortabel 3-sterren hotel, perfect voor een fijne vakantie. Ruim 118 reizigers beoordelen Hotel Karalis City gemiddeld met een 9. Meer weten? Bekijk dan nu de foto[APOSTROPHE]s en beoordelingen van Hotel Karalis City, voor meer informatie! Ben jij toe aan een heerlijke vakantie in Griekenland? Boek jouw vakantie naar Hotel Karalis City vandaag nog!

Vanaf€752

+10.5km Pylos, Griekenland

Dit mooie hotel is gevestigd in Pylos. De accommodatie ligt op 100 meter van het stadscentrum waardoor alle bezienswaardigheden gemakkelijk te bereiken zijn. De gasten beschikken binnen een straal van 45 meter over uitstekende vervoersverbindingen die hen in staat stellen de omgeving te verkennen. In totaal staan er 50 accommodatie-eenheden ter beschikking van de gasten. Deze accommodatie werd helemaal heringericht in 2013. Wie in dit etablissement verblijft, kan op het internet surfen dankzij de gebruiksklare wifi-verbinding in de openbare ruimtes. Gasten zullen zeer op prijs stellen dat de receptie 24 uur per dag geopend is. Er is parkeerruimte in Karalis City. Dit hotel verplicht zich tot het handhaven van milieuvriendelijke beleidslijnen. De klanten kunnen gebruik maken van de luchthaventransferdienstExtra kosten kunnen in rekening worden gebracht voor sommige van deze services.

Vanaf€1.545

+12.9km Romanos, Griekenland

Ontbijt Ontbijtbuffet Costa Navarino Costa Navarino, gelegen in Messinia, in het zuidwesten van de Peloponnesos, is een van de meest ongerepte en adembenemende mediterrane kusten met een geschiedenis van 4500 jaar en is een vooraanstaande luxe vakantiebestemming in Griekenland. "W Costa Navarino" is de eerste W die in 2022 in Gialova in Griekenland wordt geopend. plaats Aan de waterkant van Navarino, op slechts een steenworp afstand van het uitgestrekte witte zandstrand met een prachtig uitzicht over de Ionische Zee. Rijd ongeveer 10 km naar het Costa Navarino Resort. Het kleine, levendige stadje Gialova met restaurants en winkels ligt op ca. Op 3 km afstand ligt de havenstad Pylos met talrijke bars, tavernes en winkels op ca. 9 km verderop. De luchthaven van Kalamata (KLX) ligt op ongeveer 40 km afstand. Inrichting Het nieuwe lifestyle-resort voor volwassenen en jongeren vanaf 12 jaar omvat in totaal 246 villa's, suites en kamers, verdeeld over 13 hectare in de baai van Navarino en biedt een prachtig uitzicht op de Ionische Zee. Het 5-sterrenhotel heeft een ruime ontvangsthal met receptie die 24 uur per dag geopend is, een rij winkels met boetiek en souvenirwinkel, draadloze internettoegang (gratis) in het hele complex, lift, ontbijtrestaurant "Platia" (buffet), 4 à-la-carterestaurants (seizoensgebonden en tegen betaling geopend), verschillende bars en de trendy "Destination Beach Club" die de toon zet met happenings, themashows, gast-dj-evenementen op het hoogste niveau. Buiten is het WET Deck met een bar bij het zwembad en een groot overloopzwembad met zoet water met uitzicht op de baai van Navarino. Ligbanken, zonneschermen en strandlakens (inbegrepen bij het zwembad en op het strand). Alle faciliteiten van de twee zusterhotels The Westin Resort Costa Navarino en The Romanos, a Luxury Collection Resort kunnen worden gebruikt. Gratis hotelshuttle (reistijd ca. 15 min.) Alle gangbare creditcards worden geaccepteerd. Gratis parkeren sport/kuuroord Boutique spa en fitnessruimte met een buitenzwembad van 25 m. Fitnesscentrum en fitnesslessen inbegrepen. Tegen betalin 3 tennisbanen met speciale ondergrond, schijnwerper, tennisbaan (Engels) 4 hoteleigen 18-holes golfbanen met driving range, The Dunes Course, The Hills Course, The International Olympic Academy Golf Course en The Bay Course, clubhuis en golfwinkel. Greenfees kunnen op aanvraag worden geboekt. Buitenactiviteiten zoals wandelen, fietsen/verhuur en het watersportcentrum biedt een breed scala aan watersporten (waterskiën, jetskiën, stand-up peddelen, kanoën, kajakken), vissen, snorkelen, PADI duikschool met decompressiekamer, zeilen , surfschool, windsurfen, kitesurfen. Watersporten zijn seizoensgebonden en weersafhankelijk. (Sport deels aangeboden door externe aanbieders) Het wellnesscentrum biedt 2 sauna's, een hamam en massages tegen betaling. maaltijden Uitgebreid ontbijtbuffet. gastronomie Groene Peper (internationale specialiteiten), Parelia (Grieks) Tussen (lichte keuken, zeevruchten) W Lounge (internationaal) Inrichting/ambiance: Luxe, Modern Doelgroep: Liefhebbers van sportieve/actieve vakanties, Stellen op huwelijksreis, Liefhebbers van luxe, Alleen voor volwassenen, Strandgangers, Stellen, Golfliefhebbers, Liefhebbers van gastronomie Centrum: Gialova 1700 m Luchthaven: Kalamata 40 km Winkelmogelijkheden: Gialova 1700 m Dichtstbijzijnde stad: Pylos 10 km Strand: Navarino Bucht 0 m haven: Pylos 10 km Golfbaan: The Bay Course 2 km Restaurants en bars: Gialova 1700 m Andere afstanden: Costa Navarino 10 km The Dunes Golf Course 10 km The International Olympic Academy Course 5 km The Hills Course ca. 5 km 5 km Algemeen: Receptie, Receptie 24 uur per dag geopend, Bagageservice, Bagagedepot, Hotellobby, Airco, Roomservice, Wasservice - Optioneel tegen betaling ter plaatse, Strijkservice - Optioneel tegen betaling ter plaatse, Lift Parkeergelegenheid: Parkeerplaats - Kosteloos, Shuttledienst van het hotel - Kosteloos Internet: Wifi in het gehele hotel - Kosteloos Gastronomie: Ontbijtzaal, Restaurant, Bar, Café, Terras Rookbeleid: Niet-rokerskamers Huisdieren: Honden toegestaan - Op aanvraag, Optioneel tegen betaling ter plaatse, EUR 50,00 Per dier/verblijf Betaalwijzen: Contant, Visa, Mastercard, Diners Club, American Express Sauna 2x - Optioneel tegen betaling ter plaatse, Finse sauna - Optioneel tegen betaling ter plaatse, Stilteruimte, Tuin, Ligstoelen - Kosteloos, Parasols - Kosteloos, Prive strand, Ligstoelen aan strand - Kosteloos, Parasols aan strand - Kosteloos Algemeen: Fitnessruimte - Kosteloos, Cardio- en fitnesstoestellen, Fitnessprogramma's - Kosteloos, Sport- en entertainmentprogramma - Kosteloos Zomersport: Fietsverhuur - Optioneel tegen betaling ter plaatse, Tennisbaan - Optioneel tegen betaling ter plaatse, Golfbaan - Optioneel tegen betaling ter plaatse, Watersportmogelijkheden - Optioneel tegen betaling ter plaatse Minstens 40 m² Kamertype: Tweepersoonskamer Aantal ruimten: Slaapgedeelte 1x, Badkamer 1x Aantal bedden: Tweepersoonsbed 1x, Slaapbank voor 1 persoon 1x, Extra kinderbed mogelijk: Nee Algemeen: Airco - Kosteloos, Kluis - Kosteloos, Balkon, Minibar - Optioneel tegen betaling ter plaatse, Strijkplank, Strijkijzer Badkamer: Wc, Haarföhn, Douche, Badjas - Kosteloos, Badschoenen - Kosteloos Woongedeelte: Bureau, Slaapbank Media en techniek: Telefoon, Tv, Internetaansluiting (wifi) - Kosteloos Uitzicht vanuit kamer: Uitzicht op zee Minstens 40 m² Kamertype: Tweepersoonskamer Aantal ruimten: Slaapgedeelte 1x, Badkamer 1x Aantal bedden: Tweepersoonsbed 1x, Slaapbank voor 1 persoon 1x, Extra kinderbed mogelijk: Nee Algemeen: Airco - Kosteloos, Kluis - Kosteloos, Terras, Minibar - Optioneel tegen betaling ter plaatse, Strijkplank, Strijkijzer Badkamer: Wc, Haarföhn, Douche, Badjas - Kosteloos, Badschoenen - Kosteloos, Rolstoeltoegankelijk Woongedeelte: Bureau, Slaapbank Media en techniek: Telefoon, Tv, Internetaansluiting (wifi) - Kosteloos Uitzicht vanuit kamer: tuinzijde Minstens 40 m² Kamertype: Tweepersoonskamer Aantal ruimten: Slaapgedeelte 1x, Badkamer 1x Aantal bedden: Tweepersoonsbed 1x, Slaapbank voor 1 persoon 1x, Extra kinderbed mogelijk: Nee Algemeen: Airco - Kosteloos, Kluis - Kosteloos, Balkon, Minibar - Optioneel tegen betaling ter plaatse, Strijkplank, Strijkijzer Badkamer: Wc, Haarföhn, Douche, Badjas - Kosteloos, Badschoenen - Kosteloos Woongedeelte: Bureau, Slaapbank Media en techniek: Telefoon, Tv, Internetaansluiting (wifi) - Kosteloos Uitzicht vanuit kamer: Uitzicht op zee Minstens 40 m² Kamertype: Tweepersoonskamer Aantal ruimten: Slaapgedeelte 1x, Badkamer 1x Aantal bedden: Tweepersoonsbed 1x, Slaapbank voor 1 persoon 1x, Extra kinderbed mogelijk: Nee Algemeen: Airco - Kosteloos, Kluis - Kosteloos, Balkon, Minibar - Kosteloos, Strijkplank, Strijkijzer Badkamer: Wc, Gescheiden wc, Haarföhn, Douche, Badjas - Kosteloos, Badschoenen - Kosteloos Woongedeelte: Bureau, Slaapbank Media en techniek: Telefoon, Tv, Internetaansluiting (wifi) - Kosteloos

Vanaf€842

+15.2km Gialova, Griekenland

Het is een prachtig plaatje als ik aan kom rijden bij Apartments Panorama Gialovas. De zon schijnt, er is geen wolkje aan de lucht en om mij heen zie ik een kleurrijk landschap vol olijf- en citroenbomen. Het uitzicht vanaf het terras moet helemaal geweldig zijn!Je vindt Apartments Panorama Gialovas in Gialova, een sfeervolle badplaats aan de westkust van het Griekse schiereiland Peloponnesos. De ruime appartementen zijn van alle gemakken voorzien en hebben bovendien een zonnig balkon; perfect om de dag te starten en weer af te sluiten. Zoek een plekje rondom het zwembad en geniet van het uitzicht op de baai van Navarino. Wil je de omgeving verkennen? Dan is dit een mooi vertrekpunt. Je zit hier namelijk vlak bij het strand, winkeltjes en restaurants. Tuinman Kostas geeft jou graag advies!